2012. április 22., vasárnap

Sütés nélküli túrókrém torta

A tortához apukám közelgő születésnapja adott ihletet. Őszintén szólva már alig vártam, hogy elkészíthessem a következő alkotásomat. :)
Érdekesség a tortában, hogy rátaláltam a mintás piskóta receptjére, és gondoltam kipróbálom. Egyáltalán nem nagy ördöngősség, csak arra kell nagyon odafigyelni, hogy a sütőpapír legyen jó minőségű, vagy pedig tegyünk vajat a sütőpapírra, hogy még az esélyét se adjuk meg annak, hogy leragadhasson a piskóta. Ez nagyon fontos, mert különben hiába a szépen vezetett csokikrémforma... A mintás piskóta receptjét Piszke lapján találtam meg.
A torta sütés nélkül készült, kivéve az oldalát, de a többi tényleg anélkül:) Túrókrém van a belsejében, a közepébe babapiskótát és félbevágott barackot raktam, tetejét pedig csokimázzal csurgattam le. A felirathoz egy kis margarint és porcukrot kevertem össze, kicsit beraktam a hűtőbe, hogy szilárdabb legyen és aztán mehet a feliratozás:)
Nagyon könnyű, és gyorsan elkészíthető édesség.





2 megjegyzés:

  1. Ránézésre nagyon furfangosnak látszik. Azért van munka az ilyen "csak nem kell sütni" nyalafival is. Ügyes vagy nagyon!

    VálaszTörlés
  2. köszönöm:)volt vele munka, de megérte:)

    VálaszTörlés